Субота, 27.04.2024, 07:09
Вітаю Вас Гість | RSS

ЗОШ І-ІІІ ступенів села Постолівка

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 94
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Каталог файлів

Головна » Файли » Матеріали до уроків » інформатика

Урок інформатики з учнями 3 класу
[ Викачати з сервера (1.07 Mb) ] 23.11.2015, 13:38

Тема. Поняття про комп'ютерну мережу.
Мета. Сформувати уявлення про комп'ютерні мережі. Ознайомити з перевагою комп'ютерів, об'єднаних мережею, про використання комп'ютерної мережі і школі, бібліотеці. Розвивати логічне мислення, увагу, а також збагачувати словниковий запас учнів.  Виховувати самостійність, відповідальність.
Тип уроку. Засвоєння нових знань
Обладнання. Комп'ютери, презентація "Комп'ютерна мережа"
Програмне забезпечення. комп’ютерна навчально-розвивальна про­грама “Поштовий голуб: Україна” з програмного про­дукту “Сходинки до інформатики

 

Хід уроку

І Організаційна частина.

Цей урок не для лякливих,

А для спритних і сміливих.

нам нема чого боятись,

Всі ми любимо навчатись.

Часу марно ми не гаєм,

Разом все ми пригадаєм!

 

 Ви пам’ятайте наших друзів із сторінок підручника по інформатиці хлопчика Данилка та Коп’юшка?

— Щойно мені на електронну пошту прийшов лист від Данилка. Прочи-

таємо, що там?

Дорогі друзі, сталося лихо. Комп’юшко вирішив навідати свого друга Байти-

ка, що проживає на острові ІНФОЛЕНД. Та по дорозі Комп’юшко зустрів злого пірата Віруса, який взяв його в полон. Щоб звільнити нашого друга, потрібно пройти всі сходинки із завданнями аж до острова ІНФОЛЕНД. Боюся, що сам не впораюсь. Тому прошу вашої допомоги.Треба поспішати.

Ваш Данилко

 

ІІ Актуалізація опорних знань

 Розвиваючі вправи

 

1. Лісом гуляли бабуся з онукою, тато з мамою, дочка з батьком, тітка з небогою, сестра із сестрою. Скільки всього людей гуляло у лісі? 
 (Відповідь 5) (демонстрація слайду)
2. У моєму будинку чотири поверхи. Відгадайте, на якому поверсі я живу?
Підкажу, що я живу не на першому, не на третьому і не на останньому поверсі. ( На 2.)   (демонстрація слайду) 

 

 

ІІІ. Повідомлення нового матеріалу

 Коли ви будите читати параграф у підручнику вам зустрінуться нові слова, тож запишіть та запам’ятайте, що вони означають.

Комп'ютерний словничокКомп'ютерна мережа, мережевий кабель, бездротова мережа. (демонстрація слайду)

 

Робота з підручником

 

Отже щоб ступити на наступну сходинку вам слід дізнатися чому Данилко був сумний і стомлений, і про що йому розповів Комп’юшко?, а для цього відкрийте параграф 11 у ваших підручниках. Будьте уважними читачами.

 

Моделювання кабельної комп’ютерної мережі

Насправді  все дуже просто. Усі комп’ютери в нашому класі поєдані між собою за допомогою дротів (Як називаються ці дроти?) у комп’ютерну мережу. Вона обмежена  територією нашого класу, тому це буде локальна мережа.   

 

Наприклад: на небі світить сонечко (дівчинка тримає у руках м’яч), наше сонечко не просте, воно має яскраві промінчики, якими зігріває землю (діти беруть у руки промінці і таким чином утворюють коло ), але раптом на небі з’явилися хмари (діти із хмарами) і не випускають сонечко. Ось діти промінці по відношенні до сонечка утворили локальну мережу, тому, що вони обмежені територією, яку їм створили хмари.

 

Отже локальна мережа – це копм’ютерна мережа, яка обмежена певною територією. (записати)

 

Об’єднати  комп’ютери  можна не лише за допомогою дротів, а й за допомогою телефонної лінії, але про це ви дізнаєтесь у старших класах.

  Фізкультхвилинка (Весела райдуга)

 

 - пригадайте правила техніки безпеки в комп’ютерному класі

Робота з комп’ютерною навчально-розвивальною про­грамою “Поштовий голуб: Україна”

 

 Релаксація: 

Вправа «Муха»

Мета: зняти напруження з м'язів обличчя.

Зручно сядьте: руки вільно лежать на колінах, плечі та го­лова опущені, очі заплющені. Та уявіть собі, що на ваше обличчя намагається сісти муха. Бона сідає то на ніс, то на ротик, то на лоб, то на очі.

Завдання дитини — не розплющуючи очей, відігнати набридливу комаху.

Підсумок уроку

— Для чого використовують комп’ютерні мережі?

 — За допомогою яких засобів з’єднуються між собою комп’ютери?

 - Діти, сподобався вам урок? Що саме?
 - Що нового дізналися? 
Роздивись уважно малюнок і дай відповідь:

а) Скільки комп’ютерних мереж зображено на малюнку?

б) Комп’ютери з якими номерами отримають файл, що передається?

в)           Які дані зберігаються у файлі, що передається?

 

 

Ми впоралися з усіма завданнями. Мені на електронну пошту знову

прийшов лист. Це лист від данилка.

Вітаю вас друзі! Наш Комп’юшко вже на волі. Він зустрівся зі своїм то-

варишем Байтиком і після канікул повернеться додому. Тож зустрінемося усі в

4 класі. Гарно вам відпочити та набратися сил. До зустрічі!

Ваш Данилко

 

 

 




 

 

Категорія: інформатика | Додав: tetyana_krishtalovich1
Переглядів: 450 | Завантажень: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук

Copyright MyCorp © 2024
Конструктор сайтів - uCoz